
Jak zdiagnozować wadliwe świece żarowe w 10 krokach
Świece żarowe DENSO szybko się nagrzewają, nawet gdy temperatura spada poniżej zera.
Świece żarowe DENSO szybko się nagrzewają, nawet gdy temperatura spada poniżej zera.
Liczne inwestycje w działalność badawczo-rozwojową pozwoliły DENSO opracować wydajne, wysokiej mocy i niezawodne silniki wysokoprężne, emitujące minimalne ilości zanieczyszczeń.
Do naszych osiągnięć można zaliczyć m.in.:
> 1991: DENSO zostało pierwszym producentem ceramicznych świec żarowych przeznaczonych na pierwszy montaż – poprawa rozruchu silnika i zmniejszenie emisji zanieczyszczeń
> 1995: DENSO opracowało pierwszą na świecie technologię Common Rail w silnikach Diesla – optymalne ciśnienie wtrysku zapewnia maksymalną wydajność, jakość i niezawodność
> 2002: DENSO wprowadziło pierwszy na świecie system Common Rail 1800 bar dla silników wysokoprężnych
> 2005: DENSO opracowało pierwszy na świecie system Common Rail 1800 bar dla silników wysokoprężnych z czułymi piezowtryskiwaczami zwiększającymi wydajność spalania
> 2013: DENSO wprowadziło pierwszy na świecie system Common Rail 2500 bar dla silników wysokoprężnych oraz nowatorski, uproszczony układ sterowania silnikiem wysokoprężnym z zastosowaniem zamkniętej pętli sprzężenia zwrotnego (i-ART). Nowy układ minimalizuje negatywny wpływ zużycia eksploatacyjnego wtryskiwaczy, zapobiegając typowemu w takich sytuacjach nadmiernemu zużyciu paliwa. System i-ART zapewnia znaczące obniżenie emisji, dzięki czemu silniki spełniają normy Euro6.