Świece zapłonowe DENSO

Różnica DENSO

DENSO wyznacza standardy technologii świec zapłonowych od 1959 roku. Wszystkie typoszeregi naszych świec zapłonowych opracowujemy i produkujemy we własnych fabrykach, które posiadają certyfikaty QS 9000 oraz ISO 9000. Wyznajemy zasadę "zero usterek".

Tę wyjątkową jakość OE dostarczamy również na rynek wtórny. Program świec zapłonowych DENSO obejmuje świece standardowe, platynowe, Twin Tip (TT) oraz świece irydowe i jest na bieżąco aktualizowany. Wybierz świece zapłonowe DENSO, które gwarantują wysokie osiągi silnika dla każdego samochodu, motocykla, łodzi i innych urządzeń z małymi silnikami.

UWAGA! (Zabronione użycie świec zapłonowych)

Nigdy nie używaj świec zapłonowych DENSO w silnikach jakichkolwiek urządzeń latających, w tym w samolotach, helikopterach, szybowcach i dronach. Świece zapłonowe DENSO nie zostały zaprojektowane i wyprodukowane z przeznaczeniem dla jakiegokolwiek urządzenia latającego: użycie może spowodować katastrofę samolotu lub inne wypadki z powodu awarii silnika.

Nigdy nie używaj świec zapłonowych DENSO wymienionych w naszym katalogu w generatorach prądu i napędzanych gazem pompach ciepła w systemach klimatyzacji. Te świece zapłonowe nie zostały zaprojektowane i wyprodukowane w tym celu. Użycie świec zapłonowych w taki sposób może spowodować wypadki, w tym zatrzymanie generowania prądu lub zatrzymanie generowania ciepła. Dostępny jest oddzielny katalog świec DENSO Cogeneration Spark Plugs, w którym znajdują się  świece specjalnie zaprojektowane do generatorów (silników gazowych). Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z przedstawicielem firmy DENSO.

Nigdy nie używaj świec zapłonowych DENSO do zapłonu palnika gazowego. Świece zapłonowe DENSO, które sprzedajemy, nie są zaprojektowane i wyprodukowane do takich celów. Użycie ich może spowodować awarię zapłonu lub uszkodzenie sprzętu spowodowane przegrzaniem.

Rodzina świec TT

Niklowe TT
  • Cienka elektroda środkowa ze stopu niklowego oraz cienka, wysunięta elektroda masy

  • Niska emisja dwutlenku węgla

  • Zmniejszone zużycie paliwa

  • Płynna praca silnika, nawet w ekstremalnych warunkach

Iridium TT
  • Dwie ultra cienkie, niezwykle wytrzymałe elektrody: irydowa środkowa o średnicy 0,4 mm oraz platynowa masowa o średnicy 0,7 mm

  • Większa wydajność – do 20% lepsze w porównaniu do zwykłych świec niklowych

  • Żywotność 120.000 km

  • Wyjątkowa technologia OEM  teraz dostępna w niższej cenie dla szerszej gamy pojazdów

  • Oszczędność paliwa

Typoszeregi świec zapłonowych DENSO dla zastosowań OEM

Standard (niklowe)

  • Uszczelka miedziano-szklana poprawia rozproszenie ciepła
  • Standardowy rowek "U"
  • Głęboko umieszczony rdzeń miedziany
  • Termoodporna powłoka niklowa
Platynowe (o wydłużonej żywotności) 
  • Lepszy, bardziej niezawodny rozruch silnika
  • Pełniejsze spalanie (niższe emisje)
  • Poprawiona zdolność kompensacji usterek regulacji silnika
  • Doskonała reakcja przepustnicy i przyspieszenie
  • Technologia sprawdzona w wyścigach
Iridium Longlife, Iridium Tough, Iridium Power
  • Doskonały zapłon
  • Niskie wymagane napięcie
  • Lepsza reakcja podczas przyspieszania i stabilność pracy silnika
  • Mniejsze zużycie paliwa
Iridium Super Ignition (SIP)
  • Dwie bardzo cienkie, niezwykle trwałe elektrody - środkowa i masy
  • Najnowocześniejsza technologia świec zapłonowych
  • Montowane jako wyposażenie OE w samochodach Honda, Hyundai, Kia, Lexus, Nissan, Mitsubishi, Mazda, Subaru, Toyota i Volvo
  • Najwyższe osiągi
  • Długa żywotność

Zastosowania wyścigowe 

Iridium Racing
  • Technologia F1
  • Najwyższe przyspieszenie
  • Wysoka niezawodność
  • Podwyższone osiągi