Wszystko o

Układy zapłonowe

Wszystko o

Układy zapłonowe

Informacje ogólne

Skuteczny zapłon – kluczowy dla niezawodnego i skutecznego rozruchu silnika samochodu – jest niezbędny również dla zapewnienia wysokiej wydajności. Od oszczędności paliwa po zmniejszenie emisji dwutlenku węgla, wybór odpowiednich części do układu zapłonowego zapewni Twojemu silnikowi stałą moc i prawidłowe działanie podczas każdej podróży.

Opracowując i produkując wiodące na świecie technologie zapłonu, DENSO stało się zaufaną marką, a nasze części – w tym cewki zapłonowe, świece zapłonowe i świece żarowe – są wybierane jako oryginalne wyposażenie (OE) przez wielu producentów aut. Stale rozwijamy nasze innowacje, np. naszą opatentowaną konstrukcję świec zapłonowych Twin Tip® (TT), aby zapewnić naszym świecom zapłonowym wysoką wydajność w silnikach benzynowych, niezależnie od samochodu i stylu jazdy.

Ten nacisk na niezawodne i wydajne działanie odzwierciedlają nasze cewki zapłonowe, które zaprojektowaliśmy tak, aby miały dłuższą żywotność i zapewniały wysoką wydajność, której potrzebujesz za każdym razem, gdy przekręcasz kluczyk w stacyjce samochodu. Optymalne działanie i wydajność są również kluczem do popularności naszych świec żarowych, które zostały opracowane w oparciu o naszą ekspercką wiedzę z zakresu wysokoprężnych silników OEM i są stosowane w prawie wszystkich europejskich modelach samochodów z silnikiem Diesla.

Nasza gama części zamiennych do układów zapłonowych, dzięki innowacyjnym technologiom i dłuższym okresom eksploatacji, zapewnia optymalne osiągi zarówno w pojazdach z silnikami benzynowymi, jak i wysokoprężnymi, w korzystnej cenie.

Montaż i wykrywanie usterek

Aby zapewnić jak najdłuższe życie części do układów zapłonowych, należy je prawidłowo zamontować, a ewentualne usterki szybko wykrywać i usuwać. Instrukcję montażu cewek zapłonowych DENSO i wskazówki dotyczące wykrywania usterek znajdziesz tutaj.


Catalogues and marketing materials

Aby dowiedzieć się więcej o Układy zapłonowe przejrzyj nasze Materiały do pobrania. Kliknij tutaj.

FAQs

Q. How does an ignition system work?
A. It depends on the type of system. But in simple terms, a conventional ignition system generates a very high voltage from the car's battery, sending this to each sparkplug and igniting the fuel-air mixture in a petrol engine's combustion chambers to start the engine. The coil is the component that produces this high voltage. A distributor cap provides the electrical connection between the coil and spark plugs in conventional mechanical and electronic ignition systems.
Q. What are the types of ignition systems?
There are four types of ignition systems: conventional breaker-point (mechanical) ignitions, high energy (electronic) ignition, distributor-less (waste spark) ignition, and coil-on-plug ignition.
Q. What are the main components of a conventional ignition system?
A. The main components are a coil pack, an ignition module, a crankshaft reluctor ring, a magnetic sensor, and an electronic control module. The ignition module controls the primary circuits to the coils, turning them on and off.