Pompy paliwa

Powrót do EMS

Różnica DENSO

Zadaniem elektrycznej pompy paliwa jest dostarczenie paliwa pod wysokim ciśnieniem ze zbiornika do silnika, w zależności od wymogów zastosowania pojazdu. Paliwo jest tłoczone do wtryskiwaczy, które wtryskują je do cylindrów silnika. Wyróżnia się dwa rodzaje pomp paliwa: pompę liniową i znajdującą się wewnątrz zbiornika. Pompa wewnątrzzbiornikowa – umieszczana w zbiorniku paliwa – jest obecnie najczęściej stosowana.

Cechy i korzyści

> Niski poziom hałasu: Technologia turbinowa pomp z wirnikiem zewnętrznym w kształcie litery V przesyła paliwo przy minimalnej pulsacji ciśnienia, zapewniając ciche działanie

 > Dokładność: Dokładnie mierzą ciśnienie, zapewniając lepszą wydajność

 

> Całkowicie nowe: Pompy składają się wyłącznie z nowych, nie regenerowanych części
 
> Wydajność: Działają z większą prędkością i przy niższym poborze prądu niż pompy starego typu

Typy

  • Typ C wewnątrzzbiornikowy
  • Typ H38 wewnątrzzbiornikowy