
TOYOTA GAZOO z tytułem mistrza świata FIA WEC po podwójnym zwycięstwie w Bahrajnie
Nasze inteligentne komponenty EMS optymalizują osiągi silnika i ograniczają emisje.
Nasze inteligentne komponenty EMS optymalizują osiągi silnika i ograniczają emisje.
Niewielki rozmiar i wysoka czułość
> Technika obróbki DENSO wykorzystująca drobne cząstki ceramiczne pozwala na wyprodukowanie małych termistorów (elementów pomiarowych) o specyficznym kształcie.
> Czujnik – który jest umieszczony w rurze wydechowej razem z termistorem – ma budowę jednokanałową, w przeciwieństwie do dwukanałowych standardowych czujników temperatury spalin, co pozwoliło na zmniejszenie jego rozmiarów o 90%.
> Czujnik i termistor charakteryzują się wysoką czułością – zmiana temperatury z pokojowej na 1000°C zajmuje mniej niż 7 sekund.
Wysoka dokładność pomiarów
> Czujnik temperatury odprowadzanych spalin, mimo niewielkich rozmiarów, określa temperaturę z marginesem błędu ±10°C.
> Czujnik wykrywa temperatury w przedziale od -40°C do 1000°C
Odporne na wysokie temperatury i wibracje
> Czujnik nie ulega uszkodzeniu wewnątrz rury wydechowej.
> Odporny na wibracje, nawet w pobliżu silnika.
Ze względu na czułość:
Ze względu na zakres wykrywanej temperatury: