Czujniki ciśnienia absolutnego (MAP)

Powrót do EMS

RÓŻNICA DENSO

Czujnik MAP wykrywa ciśnienie powietrza w kolektorze dolotowym za przepustnicą, w celu pośredniego obliczenia objętości powietrza dolotowego w oparciu o zależność pomiędzy ciśnieniem a prędkością obrotową silnika.

Cechy i korzyści

  • Niezwykle uproszczona budowa wykorzystująca metodę bezpośredniego montażu chipów: Czujnik i obwód są montowane bezpośrednio w obudowie z polisiarczku fenylenu (PPS-G40), w celu zmniejszenia liczby komponentów do najmniejszej możliwej ilości.
  • Chip wykorzystuje zastrzeżoną technologię redukcji szumów DENSO: Układ redukcji szumów nie wymaga żadnych dodatkowych komponentów.
  • Specjalna struktura powierzchni absorbująca uderzenia: Opracowana przez DENSO dwuwarstwowa powierzchnia wykonana jest z żelu i gumy, co umożliwia poprawne funkcjonowanie czujnika w surowych warunkach panujących w kolektorze dolotowym.
  • Przyłącze elektryczne bez lutowania (mikropołączenia drutowe): Mikropołączenia drutowe pomiędzy urządzeniami i terminalami zapewniają większą niezawodność i nie wymagają lutowania (i użycia ołowiu).

Typy

  • Czujnik ciśnienia absolutnego (MAP)
  • Czujnik ciśnienia absolutnego ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza (T-MAP)