Nowe centrum rozpatrywania reklamacji części DENSO w Pradze – w trosce o jeszcze lepszą obsługę klienta

21 sierpnia 2019 | Artykuł

DENSO otworzyło nowe centrum rozpatrywania reklamacji gwarancyjnych w stolicy Czech. Ośrodek działa od sierpnia 2019 r., a jego celem jest zapewnienie jeszcze lepszej obsługi klientów z Europy Środkowo-Wschodniej.

Deneur30 Warranty Center Prague

Nowe centrum stanowi dedykowane miejsce, w którym będą rozpatrywane wszystkie zgłoszenia gwarancyjne z Europy Środkowo-Wschodniej, co umożliwi szybsze, lokalne przetwarzanie i rozwiązywanie reklamacji.

Pierwszą linią produktów, które będą obsługiwane w Pradze, są sprężarki klimatyzacji DENSO. Nowe centrum rozpatrywania zgłoszeń gwarancyjnych jest w pełni funkcjonalne i gotowe do świadczenia wysokiej jakości usług. Od dziś prosimy o przesyłanie wszystkich reklamacji od klientów z Europy Środkowo-Wschodniej, wraz z wypełnionym formularzem gwarancyjnym, na nowy adres w Pradze, a nie na dotychczasowy adres w Holandii.

Nowym inżynierem DENSO ds. rozpatrywania reklamacji jest Zdenek Loukota, który posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obsłudze zgłoszeń gwarancyjnych. „To ekscytujący czas – DENSO rozwija się w Europie, a my rozszerzamy nasze usługi w zakresie obsługi klienta, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom. Nowe centrum umożliwi nam pogłębienie relacji z klientami i zapewni ich lepszą obsługę”.

Nowy adres do zgłaszania reklamacji to: DENSO Europe B.V., Pekarska 695/10, 15500 Praha 5 - Jinonice, Czechy.

Back to overview Powrót do przeglądu