Automechanika Frankfurt 2018: Ekscytująca przyszłość DENSO Aftermarket

DENSO entuzjastycznie podsumowuje uczestnictwo w targach Automechanika 2018 we Frankfurcie, które w tym roku obchodziły 25 rocznicę istnienia. W imprezie wzięło udział 130 000 osób ze 170 krajów.

Theo Rappoldt, senior director DENSO Europe, powiedział podczas imprezy: „Automechanika jest dla DENSO idealnym miejscem, ponieważ z jednej strony jesteśmy globalnym graczem w branży motoryzacyjnej, ale jednocześnie stosunkowo krótko działamy na niezależnym rynku części zamiennych. Targi są doskonałą okazją, aby zaprezentować nasze innowacje i spotkać się z klientami”.

Automechanika Stand


Nowości DENSO w 2018 roku

Alexey Bartashevich, senior manager w DENSO Europe odpowiedzialny za części dla rynku wtórnego, zaprezentował ostatnie innowacje DENSO. „Każdego roku wprowadzamy kilkaset nowych numerów części w ramach istniejących i nowych linii produktów, dążąc do tego, aby cały asortyment części zamiennych firmy DENSO był jak najbardziej atrakcyjny dla naszych klientów na rynku wtórnym”.

„Podczas tegorocznych targów Automechanika prezentujemy m.in. nowe, niezawodne rozruszniki i alternatory przeznaczone do maszyn przemysłowych i pojazdów ciężarowych, takich jak ciężarówki i traktory”.

„Aby zapoznać naszych klientów z technologiami DENSO, zaprezentowaliśmy także kluczowe produkty OEM przeznaczone do samochodów hybrydowych i elektrycznych. Będzie to jeden z kierunków naszych przyszłych rozszerzeń na rynku wtórnym”.

e-Videns: przyszłość narzędzi do inspekcji pojazdów

DENSO dokłada starań, by opracowywać coraz bardziej inteligentne i wydajne produkty. Jeden z nich – e-Videns – został zaprezentowany podczas tegorocznych targów Automechanika. e-Videns jest przyjaznym dla użytkownika, kompleksowym narzędziem do inspekcji pojazdów.

Nico Carucci, regional manager w DENSO Aftermarket Niemcy, opisuje zalety nowego narzędzia: „e-Videns zwiększa możliwości warsztatowe w generowaniu nowych przychodów poprzez skanowanie układów silnika w poszukiwaniu kodów błędów i przeprowadzenie innowacyjnej kontroli stanu technicznego pojazdu za pomocą unikalnej dla DENSO technologii chmury, pozwalającej zidentyfikować problemy i zareagować zanim pojawią się przyszłe usterki”. Narzędzie to umożliwia warsztatom oferowanie klientom prewencyjnego planu konserwacji pojazdu, co stwarza okazję do sprzedaży dodatkowej, a także w jasny sposób informuje klienta o stanie pojazdu, zapewniając całkowitą przejrzystość i wzmacniając relację pomiędzy klientem a warsztatem.

Denso E Videns Device With Box 500X396

e-Videns jest już dostępny w języku angielskim, a wkrótce będzie dostępny także w wersji polskiej, niemieckiej i francuskiej. 15 dodatkowych języków pojawi się w 2019 roku.

Nacisk na rozwiązania cyfrowe

Luca Govean, dyrektor odpowiedzialny za niezależny rynek wtórny, podkreślał, że przyszłość stanowią rozwiązania cyfrowe: „Oferujemy już cyfrowe rozwiązania wspierające i informujące naszych klientów, a dziś mogę z przyjemnością ogłosić, że uruchamiamy internetowy portal dla naszych bezpośrednich klientów w Rosji, który w 2019 roku rozszerzymy o inne regiony. DENSO działa na rynku wtórnym od 15 lat. Nieustannie dostosowujemy i zmieniamy się, by docierać i komunikować się ze swoimi klientami w najlepszy możliwy sposób. Komunikacja cyfrowa ma dla nas ogromne znaczenie, ponieważ pozwala dotrzeć do większej liczby osób. Nasze tegoroczne stoisko odzwierciedla to ilością wyświetlanych treści cyfrowych. To podejście potwierdzają także nasze produkty, np. narzędzie e-Videns wprowadzone w Europie”.

Automechanika Stand 2

Dzień powitalny dla warsztatów

Celebryta telewizyjny i mechanik Edd China oraz Mike Conway, kierowca wyścigowy sponsorowanej przez DENSO Formuły E, wzięli udział w dniu powitalnym na stoisku DENSO, podczas którego najważniejsi byli pracownicy warsztatów z rynku wtórnego.

Nico Carucci wyjaśnił: „Doskonała obsługa klienta jest dla nas bardzo ważna. Skupiamy się na budowaniu relacji z warsztatami, sprawdzaniu, co jest dla nich ważne i dostosowywaniu naszych produktów i usług do ich potrzeb. Właśnie dlatego cały dzień poświęcamy pracownikom warsztatów, którzy odwiedzając nasze stoisko mogą porozmawiać z naszymi gwiazdami motoryzacji Eddem Chiną i Mikiem Conway’em, skorzystać z darmowych napojów, zdobyć nagrody, poznać przeznaczone dla warsztatów programy szkoleniowe DENSO i nasze części zamienne”.

Edd China

Automechanika 2020 i przyszłość

Theo Rappoldt bardzo precyzyjnie określił przyszłą ścieżkę rozwoju DENSO Aftermarket: „W DENSO jesteśmy nastawieni na przyszłość. Przykładowo, opracowaliśmy pierwszą sprężarkę elektryczną do samochodów hybrydowych i wciąż inwestujemy w badania i rozwój części do pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Wykorzystujemy najnowsze technologie – takie jak kontrola stanu pojazdu poprzez porównanie wyników inspekcji z danymi przechowywanymi w chmurze – które są częścią naszego nowego narzędzia do inspekcji pojazdów, e-Videns. Skupiamy się na opracowywaniu części, które zapewniają rzeczywistą efektywność, a przy tym przynoszą korzyści warsztatom, kierowcom i środowisku”.

„Oprócz rozwoju produktów istnieją dwa inne bardzo ważne obszary, na których będziemy się skupiać w przyszłości. Nasi klienci są oczywiście najważniejsi. Koncentrujemy się na zapewnianiu doskonałej obsługi, a jednocześnie poszerzamy bazę klientów, aby objąć wszystkich głównych graczy na rynku wtórnym. Chcemy rozwijać współpracę z naszymi klientami – to nasze unikalne japońsko-europejskie podejście. Naszym priorytetem jest również zbudowanie jeszcze silniejszej infrastruktury i zdecentralizowanie operacji, dzięki czemu będziemy jeszcze bliżej wszystkich rynków, na których działamy i będziemy mogli świadczyć jeszcze lepsze usługi na poziomie lokalnym”.

„DENSO nieustannie się rozwija i rośnie, ale naszą podstawową wartością pozostaje jakość – jest najważniejsza we wszystkim, co robimy”.

Kolejne targi Automechanika we Frankfurcie odbędą się w dniach 8-12 września 2020 r. Zespół DENSO Aftermarket będzie tam na Ciebie czekał!