Świece żarowe

Powrót do układów zapłonowych DENSO

Różnica DENSO

Program świec żarowych DENSO o jakości części oryginalnych zapewnia klientom rynku wtórnego szeroki wybór zamienników dla wszystkich marek i uwzględnia ich rosnące potrzeby w zakresie zapłonu silnika wysokoprężnego. Opieramy się na dorobku korporacji DENSO, która jest jednym z wiodących światowych producentów świec żarowych OE dla przemysłu motoryzacyjnego. Nasz program świec żarowych dla rynku wtórnego spełnia standardy OE i obejmuje 131 numerów katalogowych, które mają ponad 4400 zastosowań, co zapewnia pokrycie 98% parku samochodowego w Europie, Japonii i Stanach Zjednoczonych. Nieustannie aktualizujemy naszą ofertę. Program świec żarowych DENSO obejmuje wszystkie współczesne technologie świec żarowych, w tym świece z jedną spiralą grzejną, z dwiema spiralami grzejnymi, z wydłużonym dogrzewaniem, z szybkim grzaniem wstępnym oraz ceramiczne świece żarowe.

Cechy i korzyści

  • Świece żarowe jakości OE, które spełniają lub przekraczają wymagania producentów
  • Krótsze czasy grzania wstępnego i niezawodny zimny rozruch
  •  Wydłużone dogrzewanie w celu zapewnienia niższej emisji
  • Doskonałe pokrycie gwarantuje kompatybilność z prawie wszystkimi silnikami diesla w Europie
  • Większa liczba zastosowań została pokryta mniejszą liczbą pozycji katalogowych
  • Łatwy w użyciu system numeracji części
  • Zgodne z normami ISO TS16949, ISO14001 oraz OHSAS 18001

 

GP Comparison Types PL

 

 

DENSO. Pionier silników Diesla

Liczne inwestycje w działalność badawczo-rozwojową pozwoliły DENSO opracować wydajne, wysokiej mocy i niezawodne silniki wysokoprężne, emitujące minimalne ilości zanieczyszczeń.

Do naszych osiągnięć można zaliczyć m.in.:

> 1991: DENSO zostało pierwszym producentem ceramicznych świec żarowych przeznaczonych na pierwszy montaż – poprawa rozruchu silnika i zmniejszenie emisji zanieczyszczeń

> 1995: DENSO opracowało pierwszą na świecie technologię Common Rail w silnikach Diesla – optymalne ciśnienie wtrysku zapewnia maksymalną wydajność, jakość i niezawodność

> 2002: DENSO wprowadziło pierwszy na świecie system Common Rail 1800 bar dla silników wysokoprężnych

> 2005: DENSO opracowało pierwszy na świecie system Common Rail 1800 bar dla silników wysokoprężnych z czułymi piezowtryskiwaczami zwiększającymi wydajność spalania

> 2013: DENSO wprowadziło pierwszy na świecie system Common Rail 2500 bar dla silników wysokoprężnych oraz nowatorski, uproszczony układ sterowania silnikiem wysokoprężnym z zastosowaniem zamkniętej pętli sprzężenia zwrotnego (i-ART). Nowy układ minimalizuje negatywny wpływ zużycia eksploatacyjnego wtryskiwaczy, zapobiegając typowemu w takich sytuacjach nadmiernemu zużyciu paliwa. System i-ART zapewnia znaczące obniżenie emisji, dzięki czemu silniki spełniają normy Euro6.