Sondy lambda

Powrót do EMS

Różnica DENSO

Będąc jedną z wiodących firm, które projektują i produkują oryginalne części i systemy samochodowe, DENSO rozumie technologię sond lambda lepiej niż ktokolwiek inny. Od wyprodukowania pierwszych sztuk w roku 1977, setki milionów sond lambda DENSO spełniły swoje zadanie, mierząc zawartość tlenu w spalinach i uczyniły nas jednym z czołowych producentów sond lambda na świecie. Przemysł motoryzacyjny wciąż zwiększa standardy emisji, a postęp inżynierii DENSO sprawia, że nasze sondy lambda są coraz bardziej zaawansowane i wyposażone w pionierskie technologie wykrywania. Dzięki temu efektywniej wpływają na wydajność spalania paliwa i redukują emisję spalin.

Cechy i korzyści

> Niska emisja

> Zmniejszone zużycie paliwa

> Optymalne osiągi silnika

> Jakość i niezawodność oryginalnego wyposażenia

> Szerokie zastosowanie oraz unikalne zastosowania dla samochodów produkowanych w Azji i Europie

 

Budowa sondy

Sondy lambda DENSO dostępne są w dwóch rodzajach korpusów jakości oryginalnego wyposażenia. Co więcej, w przypadku sond DENSO nie są potrzebne żadne dodatkowe części np. flansze.

> Korpus sondy wkręcanej

> Korpus sondy z flanszą - razem z uszczelką jakości oryginalnego wyposażenia

Montaż sondy

Bez względu na potrzeby montażowe, dwie opcje montażu DENSO zawsze umożliwią właściwe podłączenie:

> Sonda dedykowana - z zamontowaną wtyczką jakości oryginalnego wyposażenia, gotowa do montażu

> Sonda uniwersalna - bez wtyczki, umożliwia ponowne wykorzystanie wtyczki ze zużytej sondy

Typy

> Sondy cyrkonowe, kubkowe i planarne

> Sondy A/F, kubkowe i planarne

> Sondy tytanowe

> Sondy lambda z grzałką i bez (kubkowe i planarne), sondy typu A/F (z charakterystyką liniową), sondy Lean Burn (mieszanki ubogie) oraz tytanowe – zarówno dedykowane, jak i uniwersalne

> Sondy regulacyjne (umieszczone przed katalizatorem) oraz sondy diagnostyczne (umieszczone za katalizatorem)