Alternatory

Powrót do urządzeń obrotowych

Różnica DENSO

Pierwsze alternatory samochodowe DENSO zostały wprowadzone na rynek w latach 60-tych ubiegłego wieku. Od tego czasu stworzyliśmy wiele pionierskich konstrukcji alternatorów, które były zdolne do wytwarzania większej mocy elektrycznej, z większą sprawnością oraz w mniejszych i lżejszych urządzeniach. Przykładowo - w 2000 roku firma DENSO, jako pierwsza na świecie, wprowadziła alternator typu SC wykorzystujący w uzwojeniu stojana drut o przekroju prostokątnym. Zwiększając gęstość uzwojenia z 45% do 70%, mogliśmy wyprodukować alternator SC, który był o 20% lżejszy i posiadał o 50% wyższą moc od alternatora konwencjonalnego.

Cechy i korzyści

  • 100% zgodności ze specyfikacją części OE: wysoka jakość dopasowania, wyglądu oraz trwałości
  • Całkowicie nowe, w pudełku: nie stosuje się jednostek regenerowanych, brak narzutów i polityki zwrotów
  • Maksymalna wydajność: małe wymiary, niska masa oraz niski hałas przy najwyższej mocy wyjściowej
  • Wyczerpująca lista zastosowań: unikalne pokrycie dla zastosowań Toyota plus szeroki zakres marek europejskich
  • Zaawansowane technologie: zaprojektowane z uwzględnieniem aspektów środowiskowych do pracy w zimnych i gorących warunkach pogodowych; maksymalny moment obrotowy rozruchu w każdych warunkach; pełna kompatybilność z zaawansowanymi układami elektronicznymi
  • Rygorystyczne normy produkcji i badań: spełniają najwyższe standardy eksploatacyjne
  • Pierwszy wybór na rynku wtórnym: ze względu na bezproblemowe naprawy
  • Zoptymalizowane wielkości stojana i wirnika: udoskonalenie obwodu elektromagnetycznego dla zwiększenia mocy wyjściowej
  • Mniejsza średnica koła pasowego: umożliwia szybszą pracę wirnika
  • Dwie łopatki zintegrowane z wirnikiem: obniżenie hałasu wentylatora, wielkości i masy

Typy

Alternatory z niewielkim wentylatorem wewnętrznym

  • Zoptymalizowane wymiary stojana i wirnika pozwalają na zwiększenie mocy obwodu magnetycznego
  • Zmniejszona średnica koła pasowego umożliwia zastosowanie szybszego wirnika
  • Wentylator wyposażony w dwie łopatki zintegrowane z wirnikiem, charakteryzuje się niższym poziomem hałasu, mniejszymi wymiarami i masą

Alternator SC 

  • Drut o przekroju prostokątnym w uzwojeniu stojana, zastosowany po raz pierwszy na świecie, zwiększa gęstość uzwojenia, zmniejsza masę i zwiększa moc
  • Regulator w jednym układzie scalonym