Wszystko o

Klimatyzacja i chłodzenie silnika

Wszystko o

Klimatyzacja i chłodzenie silnika

Informacje ogólne

Doświadczenie DENSO w zakresie części termicznych sięga lat 50. XX wieku, kiedy to jednym z pierwszych produktów sprzedawanych przez DENSO jako niezależną firmę były nagrzewnice samochodowe. Wkrótce do oferty zostały dodane klimatyzatory. Zapoczątkowało to drogę innowacji, którą podążamy do dziś, kiedy DENSO jest uznanym liderem w dziedzinie systemów ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC). Części termiczne DENSO są uznawane za wiodące na rynku: zarówno w sektorze motoryzacyjnym, gdzie są montowane jako części OE przez wiele głównych marek, jak również w domowych i przemysłowych zastosowaniach.

Obecnie oferta DENSO w zakresie klimatyzacji i części termicznych jest obszerna: od kluczowych części, takich jak skraplacze, parowniki i sprężarki, przez oleje, silniki krokowe, zawory rozprężne, przełączniki i inne elementy, po wentylatory chłodzące silnik i intercoolery. Części DENSO cieszą się zaufaniem producentów pojazdów i są stosowane jako części OE – co oznacza, że profesjonaliści z rynku wtórnego mogą na nich polegać i być pewni, że będą one działać na wysokim poziomie i dorównają jakości OE pod względem wydajności i trwałości. Nie tylko zaopatrujemy warsztaty i dystrybutorów w kompleksowy, skonsolidowany asortyment części do układów klimatyzacji i termiki, ale także wspieramy rynek części zamiennych doradztwem i szkoleniami, aby zapewnić prawidłowy montaż za każdym razem.

Montaż i wykrywanie usterek

Szeroka gama dostępnych części termicznych oznacza, że najlepsze praktyki w zakresie ich naprawy i wymiany zależą w dużej mierze od konkretnego pojazdu i części. Zachęcamy kierowców, aby w razie wątpliwości zawsze umawiali się na przegląd pojazdu u specjalisty, a mechanicy mogą skorzystać z dedykowanych kursów e-learningowych DENSO dotyczących układów klimatyzacji.

Zdjęcia produktów

Q. How does a car air conditioning system work?
A. A car's AC system works by cycling refrigerant, converting it from a gas to a liquid and then back again. By the end of this cycle, it's in a cold gaseous state inside the evaporator, at which stage outside air blows over the system, cooled, and sent back to the cabin.
Q. What components are in a car's air conditioning system?
A. The air conditioning system comprises a number of parts. There is a compressor for pumping refrigerant gas to the condenser. The condenser is a heat exchanger for cooling and condensing the refrigerant gas into a liquid. It also has a receiver-drier or accumulator - a filter that removes moisture and debris from the refrigerant. Next, we have an expansion valve or orifice tube that regulates the flow of refrigerant to the evaporator. The evaporator is another heat exchanger that absorbs heat from the passenger compartment, cooling it down by evaporating the refrigerant liquid.
Q. How does a car engine cooling system work?
A. A car generates considerable heat when running and must be cooled continuously to maintain the engine temperature to avoid overheating and causing damage to the engine. Generally, this is achieved by circulating coolant liquid (usually water mixed with an antifreeze solution) through special cooling passages. The coolant is introduced into the cooling system through a capped hole on the top of the radiator. The coolant then flows out of the radiator through the top radiator hose. It then flows through the thermostat before heading for the engine. Passages through the car engine allow the coolant to flow.
Q. What is compressor oil?
A. Compressor oil is a vital component in any air conditioner system. The oil has three primary purposes: lubrication, heat removal, and sealing.

Catalogues and marketing materials

Aby dowiedzieć się więcej o Klimatyzacja i chłodzenie silnika przejrzyj nasze Materiały do pobrania. Kliknij tutaj.