Komponenty silników Diesla

Więcej o komponentach silników Diesla

Technologia Diesla DENSO oferuje skuteczne rozwiązania dla każdej generacji silnika wysokoprężnego, zapewniając wydajność, osiągi, niezawodność i minimalne emisje. Dowodzą tego układy common rail DENSO, które zapewniają najwyższe ciśnienie wtrysku na świecie, co przekłada się na niskie zużycie paliwa, niską emisję spalin i imponującą wydajność bez żadnych kompromisów w zakresie jakości. Zaprojektowane pierwotnie dla ciężarówek i pojazdów ciężkich, układy common rail DENSO składają się z pomp wtryskowych, modułów ECU i czujników, aby zapewnić maksymalną wydajność i niezawodność silnika wysokoprężnego przy minimalnym poziomie hałasu i emisji. DENSO jako pierwsza firma na świecie opracowała układ zasilania typu common rail.

Typy

DENSO oferuje następujące komponenty silników Diesla:

  • Pompy wtryskowe - HP2, HP3, HP4
  • Wtryskiwacze common rail - pełen zakres
  • Zawory SCV - typu HP2 oraz HP3/HP4

Pompy wtryskowe common rail (pompy zasilające)

Pompy wtryskowe common rail zostały opracowane w celu spełnienia surowych przepisów dotyczących emisji spalin w XXI wieku. Układ składa się z pompy zasilającej, wspólnej szyny, elektronicznie sterowanych wtryskiwaczy, różnych czujników do wykrywania stanu pracy silnika i komputera (ECU) do sterowania tymi urządzeniami. Pompa zasilająca jest napędzana przez silnik i zapewnia wysokie ciśnienie oleju napędowego, który jest tłoczony do wtryskiwaczy umieszczonych w każdym cylindrze silnika wysokoprężnego za pomocą wspólnej szyny.

Pionierzy Diesla

Dzięki licznym inwestycjom w badania i rozwój, DENSO jest liderem technologii Diesla, opracowując coraz bardziej wydajne, mocniejsze i niezawodne silniki wysokoprężne o minimalnych emisjach.

Nasze osiągnięcia:

  • 1995: DENSO opracowuje pierwszy na świecie układ zasilania typu common rail.
  • 2002: DENSO opracowuje pierwszy na świecie układ zasilania typu common rail z ciśnieniem w szynie rzędu 1800 barów.
  • 2005: DENSO opracowuje pierwszy na świecie układ zasilania typu common rail z piezowtryskiwaczami i ciśnieniem w szynie rzędu 1800 barów, zapewniając jeszcze lepszą wydajność spalania.