Nowa sprężarka DENSO z napinaczem paska

DENSO wprowadziło do oferty sprężarkę DCP20021K, która jest sprzedawana w komplecie wraz z napinaczem paska. Sprężarka jest przeznaczona do wszystkich modeli Opla Corsy D oraz E wyposażonych w silnik benzynowy.

Wprowadzając do oferty ten zestaw, DENSO znacząco ograniczyło ryzyko awarii nowej sprężarki i powiązanych z nią części. Mimo to DENSO zaleca dokładne sprawdzenie pozostałych elementów układu klimatyzacji i wymianę zużytych części w razie potrzeby.

Sprężarka DCP20021K nie jest wyposażona w korek spustowy oleju. Dlatego też nie jest możliwe wcześniejsze dostosowanie ilości oleju przed montażem nowej sprężarki. Oznacza to, że układ klimatyzacji pojazdu musi zostać przepłukany czynnikiem chłodniczym w celu usunięcia całego starego oleju, tak aby można było użyć całego oleju, którym napełniona jest wstępnie nowa sprężarka (90cm3). Nie przepłukanie układu klimatyzacji może doprowadzić do blokady cieczy nowego kompresora (tak zwana „blokada olejowa”).

Richard Busscher, product manager DENSO odpowiedzialny za sprężarki klimatyzacji podkreśla: „Dodając napinacz paska jakości OE do jednej z najlepiej sprzedających się sprężarek DENSO wychodzimy naprzeciw potrzebom warsztatów i dystrybutorów”.

Kompresor DCP20021 (sprzedawany bez napinacza paska) jest nadal dostępny w ofercie DENSO. 

Pobierz biuletyn techniczny o sprężarce DCP20021K w formacie PDF tutaj.